BOCS.HU Document       Send this in an email! Printable version
magyar/hungarian [20050329] [meditation, reflection, study] Time to read: half an hour Mi a fejlõdés, van-e értelme és célja, mi felé haladunk? (Development education, Philosophy)
Dr. György Lajos (Piros) elmélkedő tanulmánya.
Mi a fejlõdés, van-e értelme és célja, mi felé haladunk?
Contents: TANULÓ TÁRSADALOM
III. évfolyam 1. szám, 2005. február.
Az Országos Közoktatási Intézet kiadványa.

p. 1. Mayer József: A glokalizált iskola
p. 1. 3I Akadémia, Gyula, 2005. március 5.
p. 2. Kazár Klaudetta: Foglalkoztatásba ágyazott képzés
p.3. Csoma Gyula: A geronto-andragógia aktualitása
p.3. Dr. Kiss Attiláné: Rosti Pál Gimnázium Általános és Szakképzõ Iskola
p.4. Kõpatakiné Mészáros Mária: A mozgáskorlátozottak oktatása Magyarországon
p. 5. György Lajos: Mi a fejlõdés, van-e értelme és célja, mi felé haladunk?
p. 7. Németh Szilvia: „Minõségi közoktatással a szegregáció ellen” – roma tanulók integrált oktatásának elõsegítése
p.8. Laki Ildikó: Life Long Learning, avagy a technikai modernizáció és az élethosszig tartó tanulás kapcsolata
p. 9. Könyvajánló: A világ helyzete 2004
p. 9. Szívósné Tóth Annamária: Egy szívet melengetõ tanulmány: Oláh Ibolya naplója Anyácskától
p. 9. Karczag Judit: Iskolakerülõk (Részlet a könyvbõl)
p. 10. Médiafigyelõ - Mayer Ingrid: Mizutani Oszamu – az „Éjjeliõr tanár úr”
p. 10. MTI, Index: Dániában is elkülönítették a roma diákokat
p. 10. Mennyire való neked a távoktatás? (Teszt)
p.10. Boros Péter: Összehangoltabb felnõttképzést szeretne elérni a kormány.