BOCS.HU Document |
[20050329] [meditation, reflection, study] Mi a fejlõdés, van-e értelme és célja, mi felé haladunk? (Development education, Philosophy) Dr. György Lajos (Piros) elmélkedő tanulmánya. |
Mi a fejlõdés, van-e értelme és célja, mi felé haladunk? |
Contents: TANULÓ TÁRSADALOM III. évfolyam 1. szám, 2005. február. Az Országos Közoktatási Intézet kiadványa. p. 1. Mayer József: A glokalizált iskola p. 1. 3I Akadémia, Gyula, 2005. március 5. p. 2. Kazár Klaudetta: Foglalkoztatásba ágyazott képzés p.3. Csoma Gyula: A geronto-andragógia aktualitása p.3. Dr. Kiss Attiláné: Rosti Pál Gimnázium Általános és Szakképzõ Iskola p.4. Kõpatakiné Mészáros Mária: A mozgáskorlátozottak oktatása Magyarországon p. 5. György Lajos: Mi a fejlõdés, van-e értelme és célja, mi felé haladunk? p. 7. Németh Szilvia: „Minõségi közoktatással a szegregáció ellen” – roma tanulók integrált oktatásának elõsegítése p.8. Laki Ildikó: Life Long Learning, avagy a technikai modernizáció és az élethosszig tartó tanulás kapcsolata p. 9. Könyvajánló: A világ helyzete 2004 p. 9. Szívósné Tóth Annamária: Egy szívet melengetõ tanulmány: Oláh Ibolya naplója Anyácskától p. 9. Karczag Judit: Iskolakerülõk (Részlet a könyvbõl) p. 10. Médiafigyelõ - Mayer Ingrid: Mizutani Oszamu – az „Éjjeliõr tanár úr” p. 10. MTI, Index: Dániában is elkülönítették a roma diákokat p. 10. Mennyire való neked a távoktatás? (Teszt) p.10. Boros Péter: Összehangoltabb felnõttképzést szeretne elérni a kormány. |