| | |
5 recent materials of this period | [20080120] [film] Miért épp a demokrácia? (Human rights, Nonviolence, Philosophy, Global Education, Third World, Community, Movement, Population, Politics) Gandhi eszméit már követhetetlennek tartják Indiában. Még saját államában, Gujaratban, a híres só-menet falvaiban is bezártak a Gandhi-szentélyek. Műve elfulladt, mert nem ismerte föl az ökológiai tényezők és a túlnépesedés jelentőségét. [Details...] | [20080119] [film] Vándormadarak (Environmental education, Environment protection, Nature) A lélegzetelállító képek élményén túl a filmet nézve talán megértjük, hogy a Föld az egyetlen egy tér, ahol élünk és talán azt is megtanuljuk, hogyan legyünk szabadok, mint a madár. [Details...] | [20080119] [lecture] Millenniumi Fejlesztési Célok: humánia vagy humánum? (Ecology, Human rights, Development education, Global Education, Third World, Economy, N?k egyenrang?s?ga, Population, Politics) Vitaindító a szegénység világnapján, 2007. okt. 17-én az UNDP által a Millenniumi Fejlesztési Célok teljesüléséről rendezett Parlamenti Vitanapon. [Details...] | [20080107] [film] Mary Poppins (Family, Economy, N?k egyenrang?s?ga, Nature) Mary Poppins nem vesz részt a természetből szemetet gyártó gazdaságban, nem csinál elhanyagolt gyerekeket, hanem ÉL s ÉLNI tanít, átéli az élet ezer szépségét, mások gyerekeivel együtt. [Details...] | [20080101] [study] Nauru (Ecology, Family, Health, Human rights, Global Education, Community, Christianity, Population, Sex, Nature) Tanulságok a fenntarthatóságról és túlnépesedésről: egy kis sziget története Végh László Civilizáció és környezete c. egyetemi jegyzetéből [Details...] |
|